What's on my mind #2

maandag, juni 27, 2016


Ongelofelijk dat er alweer een week voorbij is. Soms zou ik zelfs even terug willen spoelen om alles opnieuw te beleven. Ik kreeg afgelopen week namelijk te horen dat ik afgestudeerd ben als grafisch vormgeefster! Nog steeds ben ik bezig met het verwerken van dit goede nieuws. Wat ben ik blij! Tijd dus om alle gebeurtenissen even op een rijtje te zetten (vooral ook voor mezelf).

Op naar Londen! 
Afgelopen maandag sprak ik met mijn vrienden af om voorbereidingen te treffen voor onze vakantie. Eind volgende maand gaan we namelijk naar Londen! We zijn ruim vier uur bezig geweest met het plannen van onze activiteiten. Natuurlijk gaan we de bezienswaardigheden opzoeken, evenals een hoop leuke winkels en bijzondere markten. Het belooft fantastisch te worden!

Een leuk telefoontje
Afgelopen dinsdag werd ik gebeld door mijn SLB'er. Zij liet me weten dat ik deze week mijn diploma op mag komen halen. Dat resulteerde in behoorlijk wat inspiratie voor nieuwe illustraties. Deze heb ik geplaatst in een aantal (eerdere) berichten. Ik ben trouwens ook heel druk geweest met het typen van komende berichten. Deze berichten zullen voornamelijk draaien om positiviteit en geluk. I'll keep you posted!

Hallo Utrecht, wat lang geleden!
Gedurende de week ben ik meerdere keren in Utrecht geweest. Dat vond ik geen probleem, want Utrecht behoort tot mijn favoriete steden. Zowel op maandag als op zaterdag sprak ik met mijn vrienden af op Utrecht Centraal station. Zaterdag gingen we naar Lepeltje Lepeltje in park Lepelenburg. Na afloop zijn we nog de binnenstad ingetrokken om te winkelen. Ik kocht 'The Happiness Project' van Gretchen Rubin. Zondag kwam ik er nog eens om een kopje koffie te drinken met mijn moeder. Ook kocht ik verse theekruiden (de 'Van Gogh-melange,' om precies te zijn). Zo lekker! 

Ik verheug me nu al op het verloop van de aankomende week (ik heb namelijk geen idee wat ik kan verwachten). Hoe was jullie week? 

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe