What's on my mind #4

zaterdag, juli 16, 2016


De bovenstaande foto heb ik niet zelf gemaakt.

Ruim vier weken geleden heb ik dit artikel in het leven geroepen. Algauw merkte ik dat het moeilijk vond om het artikel te vullen met leuke verhalen. Daarom heb ik besloten om dit artikel te vervangen voor een ander rubriek waar ik met meer plezier aan werk. Alles moeten we een keer geprobeerd hebben, toch? Voor nu dus nog één keer mijn wekelijkse avonturen.

Plannen voor mijn vakantie
Deze week heb ik het ontzettend druk gehad met het plannen van mijn vakantie. Over een ruime week is het namelijk zover! Stiekem begin ik er nu ook ontzettend veel zin in te krijgen. Hier en daar heb ik al een aantal handige dingetjes gekocht voor mijn vakantie, zoals een reisdagboek. Daarin wil ik graag al mijn belevenissen gaat noteren. Dat is een best wel grote uitdaging, want ik vergeet mijn avonturen altijd bij te houden als ik op reis ben.

Op naar het Rijksmuseum!
Al jaren stond dit museum op mijn verlanglijstje. Als groot kunstliefhebster vind ik het zelfs bijna schandalig dat ik er nooit eerder ben geweest. Gelukkig kwam daar woensdag eindelijk verandering in. Uren heb ik doorgebracht in dit prachtige museum. Ik sprong zelfs een gat in de lucht toen ik Van Gogh tegen kwam, want hij is al jaren mijn favoriete schilder. Verder was ik ook diep onder de indruk van het werk van Johannes Vermeer, Rembrandt van Rijn en Isaac Israels. Het enige minpuntje? Sommige schilderijen waren niet mooi belicht.

Update over Breekjaar
Eerder schreef ik al over de kennismakingsdag bij Breekjaar [x]. Laatst volgde er een gesprek om te kijken of ik mee kan doen aan hun tien maanden programma. Dit gesprek was gelukkig erg positief en ze lieten me vrijwel meteen weten dat ik hartstikke welkom ben bij Breekjaar. Ik ga nu kijken of het haalbaar is om aan Breekjaar mee te doen. De kosten moet ik namelijk zelf gaan betalen. Dat betekent dat ik eerst de zekerheid moet hebben van een baan. Dit verhaal wordt dus vervolgd!

Hoe was jullie week tot nu toe? 

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe