Terug van weg geweest!

zaterdag, augustus 06, 2016


Dit is één van de foto's die ik gemaakt heb tijdens mijn vakantie in Londen. Deze foto is genomen op donderdag ochtend (28 juli). 

Wat is de tijd voorbij gevlogen! Vorige week liep ik nog de markt af te struinen op Portobello Road. Daarmee kwam de vakantie ook gelijk ten einde, want dezelfde middag zaten we alweer in de trein naar huis. Gedurende de terugreis schreef ik al mijn avonturen op in mijn (inmiddels uitpuilende) notitieboek. Het heeft uren geduurd voordat ik alles op papier had staan. De komende week wil ik deze verhalen gaan verwerken tot een leuk reisverslag. Waarschijnlijk ben ik daar ook weer uren mee bezig, want ik moet ook nog een selectie maken uit ruim zeshonderd foto's. Mijn reisverslag zal daarom later online verschijnen. Ondertussen plaats ik gewoon de gebruikelijke artikelen, want ik sta te popelen om aan de slag te gaan. Daarmee rest mij nog één vraag: zijn jullie al op vakantie geweest? 

You Might Also Like

10 reacties

  1. Oh wat heerlijk zeg! Ik ga (als het goed is) dit jaar ook nog naar Londen (ssssssst, cadeautje en verrassing voor iemand van mijn schoonfamilie) Ik heb er zoveel zin in, vooral omdat we bezig zijn met de verkoop van ons appartement en vakantie er voorlopig niet inzit... Zo'n heerlijk weekendje weg naar mijn favoriete stad kijk ik dus zeker naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een ontzettend leuk cadeau! Komt op zulke momenten ook echt een beetje als geroepen. Alvast heel veel plezier :)

      Verwijderen
  2. Ooh, hoe leuk dat je naar Londen ging! Superleuke stad om in rond te lopen :) Ik herken je struggle met teveel foto's haha, succes met je reisverslagen! Ben al benieuwd :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daar ben ik het helemaal mee eens! Voelt altijd een beetje als thuis komen...Haha, in mijn geval is dat ook niet handig, want ik ben heel slecht in keuzes maken. Nu kan ik niet kiezen uit soort gelijke foto's :')

      Verwijderen
  3. Veel plezier met 't maken van je reisverslag. Ik kijk er alvast naar uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug, wat een mooie foto! Londen lijkt me zo gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Londen is ook echt een aanrader (en lekker om de hoek!)

      Verwijderen
  5. Zalig! Bij mij duurt het ook altijd een tijdje voor zulke reisverslagen online staan, gewoon door de vele foto's ;) Ik kijk er al naar uit om je verhalen te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto! Ik ben vaak in Londen geweest, het is een geweldige stad. Ben benieuwd naar je reisverslag.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe