Time flies when you're having fun (Spanje #6)

zaterdag, januari 28, 2017

Het is ongelofelijk hoe snel de tijd voorbij vliegt. Vreemd genoeg brengt dat ook wat onrust met zich mee. Ik wil nog zoveel doen in de aankomende weken en ik krijg daardoor het gevoel dat ik tijd te kort kom. Dat is natuurlijk de grootste onzin die er bestaat. Ik heb namelijk nog genoeg dagen te vullen met activiteiten. 

Voor de komende week staan er gelukkig al wat activiteiten vast. Ik ga morgen bijvoorbeeld een bezoek brengen aan Sant Pere de Ribes. Momenteel worden daar veel festiviteiten georganiseerd in verband met een lokaal feest. Toch is dat niet de reden waarom ik de stad wil bezoeken. Mij lijkt het, zoals gewoonlijk, veel interessanter om de historische bouwwerken te ontdekken. Ook wil ik nog even op de bus stappen naar Sitges. Ik heb me namelijk laten vertellen dat de stad in de weekenden tot leven komt. Dat moet ik natuurlijk even meemaken ;-)! 

Het is overigens ook opmerkelijk hoeveel tijd er gaat zitten in het vooruit plannen. Dat komt vooral doordat veel informatie gedateerd is. Heel hatelijk. Ook is het moeilijk om duidelijkheid te krijgen over het openbaar vervoer. Gelukkig krijg daarbij veel hulp van mijn gastgezin. Zonder hun was ik lang niet zo ver gekomen. 

Vanavond wil ik het vooral rustig aan doen. Na het eten hoop ik nog een tweetal afleveringen te kijken van The Big Bang Theory. Ik kwam er namelijk achter dat deze serie, net zoals Friends, te vinden is op de Spaanse Netflix. Happy me! Toch moet ik proberen om er niet te veel aan gehecht te raken. In Nederland zijn deze series namelijk niet te bekijken op Netflix. Dan maar even genieten van het moment, toch? 

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik ben benieuwd hoe je Sitges gaat vinden! Heb er ook wel verhalen over gehoord (inderdaad een heuse uitgaan plek) maar ben er zelf ook nog nooit geweest! Have fun, geniet en pak hier en daar ook je rust:).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Boffert, ik kijk ook graag naar The Big Bang. Blijf het een geniale serie vinden. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe